OŠETŘENÍ OJETÝCH A HISTORICKÝCH VOZIDEL
Vozidla starší než 1 rok (1 zimu používaná) pokládáme z pohledu antikorozní ochrany za ojetá, protože podvozkové části a karosérie byly vystavené zvýšené agresivitě prostředí (vlhkost, sůl, abraze od kamínků, kondenzace, mycí prostředky,…).
Tato vozidla mají proces koroze často už ve stádiu tzv. počátku, to znamená, že i když koroze ještě není viditelná na povrchu, ve spojích a dutinách už ve skutečnosti výrazně probíhá. Tento proces je možné zpomalit, případně i zastavit vhodným postupem.
Postup ošetření ojetého vozidla:
-
Demontáž podběhů a podvozkových plastů
-
Umytí podvozku tlakovým čističem a jeho důkladné vysušení
-
Ošetření dutin vozidla dutinovým voskem DINITROL 1000 (nebo dle druhu aplikační techniky ekvivalenty DINITROL ML, DINITROL 3654, DINITROL 3431) přes předvolené otvory podle „schématu antikorozního ošetření DINITROL“
-
Kontrola a oprava korozí napadnutých míst na podvozku (pomocí stabilizátoru rzi DINITROL RC900)
-
Pokud je potřebná či požadovaná dvouvrstvá vzlínavá metoda ochrany, tak nejdříve aplikujeme vysoce vzlínavý vosk, který strukturálně ošetří napadnutá místa a spoje (např. DINITROL 1000, DINITROL ML, DINITROL 3654, DINITROL 3431)
-
Aplikace podvozkového vosku DINITROL 4942 (nebo dle druhu aplikační techniky ekvivalenty DINITROL 4941) nejlépe vysokotlakou technologií AIRLESS
-
Montáž podvozkových plastů a podběhů
-
Označení vozidla štítkem DINITROL s údaji o provedení antikorozní ochrany